Katarzyna Gospodarek
BMW ART CLUB
Od 2012 roku odpowiada za komunikację korporacyjną w BMW Group Polska
W BMW Group Polska zarządza działaniami public relations dla marek BMW, MINI a także z obszaru CSR, wsparcia kultury i public affairs. Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz Sustainability Studies na Akademii Leona Koźmińskiego.
BMW od niemal 50 lat wspiera działania z zakresu kultury i sztuki, współpracując z największymi światowymi artystami. Polski oddział BMW jest partnerem m.in. Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach, Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie, Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu czy Filharmonii Szczecińskiej. BMW Art Club. Przyszłość to sztuka jest długofalowym projektem artystycznym z powodzeniem realizowanym przez BMW, artystów oraz czołowe polskie instytucje kultury.
BMW Art Club. Przyszłość to sztuka powstaje w ramach strategii BMW Drives Culture. Ideą projektu jest współpraca z wiodącymi instytucjami oraz twórcami kultury w misji kreowania innowacyjnych wydarzeń, w których sztuka spotyka się z nowymi technologiami i refleksją nad przyszłością gwałtownie zmieniającego się pod ich wpływem świata.